niedziela, 10 lipca 2016

Leniwa niedziela i dziwny pomysł na wykorzystanie czasu


Jak wiadomo - letnie, niedzielne popołudnie i brak zarówno chęci, jak i motywacji do robienia rzeczy, które powinno się robić. Ale żeby jednak nie zmarnować całej niedzieli wymyśliłam sobie - jak zwykle - zajęcie, które nie wymaga zbyt dużego wysiłku. Tak właśnie pojawił się pomysł na prowadzenie bloga - nagle i znienacka, a ja, jak to ja, zamiast poczekać i dopracować ideę, spontanicznie, bez większego namysłu założyłam bloga i właśnie piszę pierwszy post.

Tematyka bloga początkowo będzie najróżniejsza. Przewiduję recenzje kosmetyków, ale również innych produktów, rekomendacje ciekawych miejsc, trochę przepisów i pewnie wiele, wiele innych rzeczy. Może z biegiem czasu obiorę jakiś konkretny kierunek, ale na razie zobaczę w czym się dobrze czuję.

Nigdy wcześniej nie prowadziłam żadnego bloga, więc to mój debiut, który - mam przynajmniej taką nadzieję - nie okaże się kompletną klapą.

Jeżeli ktokolwiek przeczyta moje pierwsze wypociny, chcę żeby wiedział, że doceniam poświęcony czas, za który również serdecznie dziękuję.

Buziaki,
Lilka

1 komentarz: